Svetové reklamy: Žite dobre! Kupujte menej za rovnaké ceny
Tak naozaj takúto správu ešte spotrebitelia nikdy nedostali. Štatistiky ukázali, že Briti vyhodia 10% nakúpených potravín, čo zanecháva veľkú uhlíkovú stopu − asi 3,3 mld. ton ročne. Preto obchodný reťazec Sainsbury‘s prichádza s prémiovými produktami Taste the Difference, v ktorých už tých 10%, ktoré sa vyhadzujú, chýba. Spotrebiteľom v integrovanej kampani oznamuje, že kupujúci 10% z ceny venuje Priateľom Zeme a chýbajúcich 10% z produktu, ktoré nevyhodí, ušetrí prírodu − Live Well With Less.
Find out about the latest Sainsbury's student ad by Edinburgh Napier University, United Kingdom: Live Well With Less https://t.co/0cGdvQBQO5 pic.twitter.com/Lfs58GeKSC
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) May 28, 2020
Foto na titulke: www.adsoftheworld.com.