Tématický marketing: Ako využívať sviatky a medzinárodné dni v komunikácii

Sviatky a medzinárodné dni sa čoraz častejšie dostávajú do pozornosti značiek a marketérov a stávajú sa pri komunikácií veľmi obľúbenými. Ich využitie dokáže navodiť pocit pocit aktuálnosti a spolupatričnosti s vybranou témou, ktorý dodáva rutinným dňom iný ako všedný význam. A keď poznáte vhodné formy a obsah a viete ako na to, je to dobrý spôsob, ako zaujať vaše publikum. A práve o tom je blog Socially Sorted, na ktorý upozornila Mari Smith a v ktorom nájdete množstvo praktických skúseností o šetrení času práve pri tvorbe obsahu príspevkov s používaním šablón a správnych nástrojov ako je Wave.Video, Giphy, či niečo ako Gif Maker alebo Stop Motion Animation. Okrem podrobných ukážok a tipov, ako využiť významné májové dní, nájdete aj užitočný link na Social Media Content Calendar na celý rok 2019 v infografike.