TOP 5 slovenských reklamných kampaní počas pandémie: "Ready for new marketing"

Viete, čo majú spoločné reklamné kampane „Bejby Blue – Ukáž svoju digitálnu osobnosť“, „O čom oni snívajú...“, „Datuj zodpovedne“, „14 rokov na salaši“ či „Webuj s ľahkosťou“? A čo majú spoločné také značky ako Tatra banka, OOCR Región Štiavnica, O2 Slovensko, COOP Jednota či Websupport? Jednoducho patria medzi TOP 5 najzaujímavejších a najinšpiratívnejších reklamných kampaní na Slovensku, ktoré získali výnimočné postavenie v hlavách spotrebiteľov, dokázali sa presadiť aj počas pandémie a šikovne využívali škálu inovácií a digitálnych nástrojov, výnimočnú kreativitu a princípy neuromarketingu či behaviorálneho marketingu.

Ak vás zaujíma viac o týchto TOP case studies reklamných kampaní počas pandémie, jednoducho si stiahnite ročenku MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2021 zadarmo TU a nalistujte si strany 18-27. Alebo nám zanechajte nám svoje kontaktné údaje TU a jeden z výtlačkov ročenky poputuje aj priamo k vám.