TOP E-commerce: Dáta v Analytics bez botov + ďalšie novinky

Aktualizovaná verzia Google Analytics odfiltruje z dát návštevy botov na weboch a appkách a umožní zjednotiť návštevnosť na weboch a appkách.

Facebook vylepšuje možnosti živého vysielania o možnosť umiestniť logo, infopásik a ďalšie vychytávky.

Mergado ponúka e-shopom obrazové vyhľadávanie produktov na biano.sk pomocou AI funkcie Visual Search pre nábytok a dekorácie, čo znamená, že zákazníci nemusia už prehľadávať celý web.

NetSuccess upozorňuje e-shoperov na platenú službu reago − online zdieľaný servis s garanciou odpovede živým človekom do 1 minúty za 299 € mesačne.

Facebook pripravil pre marketérov Christmas Marketing Guide, aby mohli lepšie naplánovať svoje vianočné kampane.

Guide z dielne Hootsuite vám pomôže nastaviť Instagram Shopping v 5 krokoch, aby ste cez túto platformu mohli predávať ešte viacej produktov.

Pri inzercii na Heureke je potrebné od 1.7.2020 pridávať ďalšie potrebné parametre produktu, a to materiál, farbu a značku výrobku.

Google bude na Youtube ponúkať reklamu ešte intenzívnejšie, čo je dobrá správa pre inzerentov, ale bude to agresívnejšie, čo je zase zlá správa pre používateľov, lebo chce dobehnúť výpadok tržieb počas pandémie koronavírusu.

Facebook pridáva možnosť tvorby Custom Audiences, ktorá bude založená na nákupnej aktivite používateľov a budete tak mať k dispozícii 3 skupiny ľudí, ktorí si prezreli vaše produkty, ktorí si ich pridali do košíka a ktorí nakúpili.

Google Adds spúšťa nový „prediction and trend“ nástroj, ktorý pomôže zadávateľom maximalizovať reklamné kampane.

Obrázok: www.searchenginejournal.com.