TREND Masterclass na Marketing RULEZZ: Boj o pozornosť spotrebiteľa len začína!
Je slovenský mediálny trh deformovaný nadhodnotením významu televízií? Sú slovenskí zadávatelia reklám uväznení v rutine doterajších schém mediálneho plánovania, ktoré nereflektujú aktuálnym výkon jednotlivých mediatypov? Ohrozí rastúci podiel reklamy v streamovacích službách slovenské TV stanice a postavenie lineárnej TV v mediamixe? Prinesie spojenie dát IAB Monitora a národného prieskumu MML-TGI nový pohľad na online a offline médiá? Čo tieto zmeny budú znamenať pre rozhodovanie marketérov a riadenie značiek?
V centre pozornosti odbornej panelovej diskusie TREND MasterClass budú 3 základné otázky: Žije slovenský mediálny trh v schematickom prístupe a rutine? Deformuje dnešná ponuka dát o mediálnom trhu jeho skutočný potenciál? Kto dnes rozhoduje o smerovaní mediálneho trhu na Slovensku: sú to zadávatelia/značky alebo médiá?
Diskutovať o týchto otázkach budú Michal Teplica, CEO, News and Media Holding, Martin Heržo, Group Sales Director TV JOJ, Ivan Šimek, exCEO Kantar, expert na mediálne prieskumy, Dana Jánošová, Communication Manager BILLA Slovensko a moderátorom bude Martin Mazag, partner TheMarketers.biz
Vidíme sa 20. 11. 2024 v Starej tržnici a keďže fyzická kapacita konferencia bola naplnená, sú ešte v ponuke livestreamy z konferencie pre jednotlivcov aj firmy.