TRIAD CZ s fikciou v reklame: Koniec futbalu v „Dolních Zálupech“

Česi sú majstri mystifikácie, čo potvrdil aj agentúra TRIAD CZ, ktorá vytihla zapadnuté legendy a vytvorila fiktívny dokument zachytávajúci koniec dedinského amatérskeho futbalu v Čechách. Situácia je vážna, lebo každé desiate futbalové ihrisko na vidieku zaniklo, alebo spustlo. To bola príležitosť pre značku Gambrinus, ktorá stratila záujem o 1. ligu a rozhodla sa podporovať dedinský futbal. Tento fenomén patrí totiž ku kultúrnemu životu každej obce, a to vrátane piva po zápase. Celú kampaň mapuje autentický video-case, či celý 11 minútový fiktívny dokument, no a keď chcete viac, prečítajte si aj blog, v ktorom sa dozviete ďalšie making-of zaujímavosti zo zákulisia projektu.

Video-case study vás zorientuje v priebehu 2 minút:

Fiktívny 11 minútový dokument Konec fotbalu v Dolních Zálupech: