TRIAD o 4 veciach, ktoré vás naučí filmárčina

Od natočenia prvého spotu Brďokoky od Horkýže Slíže až po dosiahnutie najvyšších branžových ocenení. Aj to je súčasťou príbehu agentúry TRIAD Advertising. Úspešné digitálne agentúry sa postupne dostávajú aj k reklamnej klasike − točeniu spotov. Ale, že fakt ku klasike. Pre digitálne agentúry je pritom ešte typické aj zdieľanie informácií a keď sa spoja tieto dve veci, vznikne z toho nadupaný blog plný skúseností. Pozrite si ted od Vlada Kureka z TRIAD Advertising a na konkrétnych spotoch zistíte, že dobrý herec vám prinesie slobodu a priestor pre scenáristu aj režiséra, a že si máte nájsť režiséra a produkciu, ktorí si váš nápad zamilujú, lebo len tak ho tvorivo rozvinú ďalej. Blog tiež upozorňuje, že všetko začína a končí klientom a spomína aj ďalšie drobné skúsenosti, ktoré sú na nezaplatenie.