TV predikcia: Presuny kampaní na jeseň vyústia do vysokej vypredanosti TV
Aké dopady bude mať rušenie TV kampaní počas karantény na reklamu v jeseni? Na to, aby ste si spravili komplexný prehľad si musíte vytvoriť film zo sledu udalostí: Na začiatku korony stúpla sledovanosť TV o 23%, v apríli a máji sa situácia normalizovala, ale aj napriek tomu je veľa zadávateľov ešte dodnes zľaknutých. Ale keď sa „odľaknú“, potom stúpne dopyt po priestore v TV, ktorý nemusí byť pokrytý ponukou. Prečítajte si zaujímavý blog z dielne agentúry Starmedia pre Striking Back Coalition, ku ktorej sa pridali aj agentúry WLB, Digitask, Socialists, Leopard Productions a Data Science a dozviete sa, aké scenáre vývoja sa dajú očakávať. Pripravte sa na jeseň vopred, šťastie praje pripraveným.
Obrázok na titulke: www.strikingback.sk