Unilever a P&G vs Google a FB
Začína súboj titanov. Zadávatelia Procter & Gamble a Unilever postavili digitálne platformy ako Google či Facebook pred ultimátum: Buď získate späť dôveru spotrebiteľov, alebo stratíte atraktívne rozpočty. Zadávatelia chcú prehlbovať dôveru spotrebiteľov k značke, čo na nedôveryhodných platformách, kde sa užívatelia správajú nezákonne a nemorálne, nejde. Bodka, všetko je jasné. Sledujte to s nami a buďte pripravení na regulačné zmeny.
Že je tlak veľkých zadávateľov opodstatnený, svedčí aj to, že Belgický súd nariadil Facebooku ukončiť sledovanie používateľov webov tretích strán, ktorí neboli užívateľmi FB, a navyše skonštatoval, že nedostatočne informuje užívateľov o tom, ako narába s ich údajmi. YouTube zase po streľbe v Parklande dlho šíril videá, ktoré šírili hoax, že jeden z preživších je ‘krízový herec‘. Zmení sa niečo, otvorí sa debata o regulácii? Lebo zatiaľ si môžeme myslieť, že kým Facebook sleduje užívateľov, YouTube šíri konšpiračné videá.
INTERNATIONAL NEWS | Here's a round-up of all the global marketing news from the week gone by ? https://t.co/9uK25xdpQ0 #MarketingWeek pic.twitter.com/CZzABboaDL
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) February 24, 2018