V Prahe štartuje nová Evidence Based Marketing Academy

Program Evidence Based Marketing Academy Mini-MBA vznikol v spolupráci medzi novozaloženou Marketingovou radou pri AKA a University of New York Prague. Je určený pre senior marketérov, ktorí sa chcú učiť od najlepších v odbore a vedia, že len s intuíciou si už nevystačia.

Obsahovým garantom kurzu je Štefan Sarvaš, konzultant pre Growth Legacy v spoločnosti Mars Strategy Group.

"Spolu s kolegami vnímame, že v Českej republike chýba kurz pre seniorných marketérov založený na aplikácii marketingových princípov založených na dôkazoch a trendoch marketingovej vedy posledných dvoch desaťročí," vysvetľuje Sarvaš. "Zameriavame sa na senior marketérov vo vedúcich pozíciách, ktorí chcú posilniť svoju úlohu v organizácii a často potrebujú doplniť svoje vysokoškolské vzdelanie práve o moderný marketing. V rámci akadémie poskytneme študentom aj poznatky z práce so svetovými marketingovými esami, čím prinášame aj medzinárodný kontext."

Medzi ďalšími spíkrami sú aj Jakub Petřina (PPF), Josef Havelka (bývalá Česká spořitelna, bývalý riaditeľ Leo Burnett), Jan Suda (McCann Praha) či Steffan Saemann (Tchibo) a ďalší.

Výuka štartuje 26. apríla 2024 v priestoroch UNYP, kapacita akadémie je obmedzená na 25 študentov. Viac informácií o kurze nájdete tu, registrácia je otvorená do 31. marca 2024.