Veľké dáta, veľký vplyv. Ako analýza big data ovplyvňuje dodávateľské reťazce?

Štúdia Data as an asset od KPMG odhalila, že len 17% firiem maximalizuje hodnotu z dostupných dát a len 18% napĺňa firemnú stratégiu správy dát. Naproti tomu 67% generálnych riaditeľov si myslí, že ich firma by mohla zlepšiť porozumenie zákazníkom. Základné slabiny sa dajú pomenovať, ako nedostatok agility, neschopnosť identifikovať partnerov na inováciu a poskytovanie hodnoty na požiadanie, či bezproblémovú spoluprácu kvôli technológiám. Jedna vec je konsolidácia dát a druhá ich analýza. A bičom, ktorý plieska na konci, je implementácia dát, ktorá dokáže zabezpečiť udržanie kvality, riadiť zásoby, nepretržite sledovať a plniť objednávky a udržiavať stoje v prevádzky schopnom stave. Pohľad portálu B2C na big data vám môže ukázať cestu ďalšieho možného rastu vašej efektivity.

Foto: pixabay.com; SpaceX-Imagery