Virálny marketing: "Wanna Go Viral?" alebo ako vytvoriť úspešný virálny obsah

Nie každý obsah sa len tak stáva virálnym. To však neznamená, že neexistujú spôsoby a metódy, ako takýto obsah vyrobiť. Takže, dajte ľuďom to, čo chcú a vytvorte obsah ktorý generuje emócie. Viete, že dobrý virál vždy musí mať tri základné faktory ako väzba, podnet a dominancia? Aj tieto poznatky, ktoré vyplývajú z výskumnej štúdie zaoberajúcej sa vzťahmi medzi emóciami a viralitou obsahu vám môžu pomôcť k vytvoreniu dobrého virálneho obsahu. A hlavne – prekvapujte a šokujte! Aj keď k dobrému virálu je potrebná určitá dávka šťastia, tento blog z portáli Business 2 Community ukazuje, že keď pri jeho tvorbe rešpektujete určité formuly či pravidlá, váš úspech bude oveľa pravdepodobnejší. Po dlhom čase veľmi dobrý článok na túto tému.