Virálny marketing: "Wanna Go Viral?" alebo ako vytvoriť úspešný virálny obsah
Nie každý obsah sa len tak stáva virálnym. To však neznamená, že neexistujú spôsoby a metódy, ako takýto obsah vyrobiť. Takže, dajte ľuďom to, čo chcú a vytvorte obsah ktorý generuje emócie. Viete, že dobrý virál vždy musí mať tri základné faktory ako väzba, podnet a dominancia? Aj tieto poznatky, ktoré vyplývajú z výskumnej štúdie zaoberajúcej sa vzťahmi medzi emóciami a viralitou obsahu vám môžu pomôcť k vytvoreniu dobrého virálneho obsahu. A hlavne – prekvapujte a šokujte! Aj keď k dobrému virálu je potrebná určitá dávka šťastia, tento blog z portáli Business 2 Community ukazuje, že keď pri jeho tvorbe rešpektujete určité formuly či pravidlá, váš úspech bude oveľa pravdepodobnejší. Po dlhom čase veľmi dobrý článok na túto tému.
Wanna Go Viral? Here is the Little-Known Formula https://t.co/6T5V51w36z
— Business 2 Community (@B2Community) January 13, 2020