Vizuálny storytelling: 5 tipov, ako ho využívať v marketingovej praxi

Storrytelling patrí hádam medzi najstaršie spôsoby odovzdávania posolstiev medzi ľuďmi a o jeho úlohe v marketingu hádam už nikto nepolemizuje. No viete, že istý prieskum ukázal, že minútové video má takú istú komunikačnú hodnotu ako 1,8 milióna slov? Práve preto sa v marketingu začína čoraz viac využívať vizuálny storytelling a tento článok zdieľaný portálom Spin Sucks je dobrým sprievodcom, ako ho využiť na podporu vášho biznisu. Môžete začať napríklad s vytvorením vášho originálneho príbehu (ako pekný príklad je uvedený Lego Story), príbeh o tom, čo chce vaša firma dosiahnuť, ale aj napríklad príbeh o tom, ako vzniká váš produkt od začiatku až do konca. 5 pekných spôsobov aj s úspešnými ukážkami.

Ilustrácia: pixabay.com