Vonkajšia reklama: OOH will never die!
Neveríte? Presvedčte sa sami. Tu sú dva aktuálne príklady z dvoch rôznych končín sveta - Kanady a Ruska:
Kto vie, o čom je kuchynský mixér KitchenAid, tomu netreba veľa vysvetľovať. Pohľad na KitchenAid na digitálnom billboarde v kombinácii s ikonickou CN Tower v Toronte, ktorého farba nasvietenia sa synchronizovane mení spolu s displayom billboardu, a to vždy v typických farbách KitchenAid, hovorí za všetko: Kreativita patrí aj do kuchyne a jej symbolom je práva dnes už kultový KitchenAid. Tu je krátka anotácia projektu z portálu ADWEEK.
Ako lepšie odpromovať emóciu, že takúto ozajstnú ruskú vŕtačku ako poriadny kus železa dostanete kúpiť len v obchodnej sieti ENKOR? Portálu MediaGuru neušiel tento OOH skvost, ktorý sa rozhodne nedá prehliadnúť. A to predsa ide, no nie?