Vybudujú Meghan a Harry najhodnotnejšiu značku na svete?

Všetko nasvedčuje tomu, že s tým nebudú mať problém. Otázkou len je, či ako influenceri či ambasádori značiek alebo prostredníctvom politiky, charity či budovania rizikového kapitálu alebo filmovej tvorby a showbiznisu. Viete, že keď si Meghan ešte v roku 2018 na seba obliekla čierne džínsy neznámej waleskej značky Hiut Denim, tak po rozšírení tejto správy cez internet sa na ne muselo čakať až 3 mesiace? A podobne to bolo so ďalšími značkami či produktmi, ktorých sa Meghan „dotkla“. A viete, že v januári 2018, keď Meghan zmazala svoj účet na Instagrame, tak mala 3 milióny followerov? A že takmer 2 miliardy ľudí na celom svete sledovali jej a Harryho svadbu a po otvorení ich instagramového účtu za 24 hodín získali milión followerov? Meghan si určite uvedomovala svoj obrovský vplyv, takže jeden zo scenárov môže byť aj to, že svoje kroky mala premyslené už dávnejšie, ako vyplynulo z nedávneho rozhovoru s jej bývalou asistentkou podľa portálu Čas. A tiež sa v médiách začína hovoriť o marketingovej značke Sussex Royal...Takže, kto donedávna málo rozumel tomu, o čo ide kráľovskému páru Meghan a Harry pri svojej túžbe po nezávislosti, teraz sa ponúka odpoveď. Určite ju z veľkej časti nájdete na portáli ADWEEK a pre tých, ktorých zaujíma Meghan ako úspešna infleuencerka, pripájame link na portál WIRED. Za všetkým hľadajte influencer marketing.