Vyhľadávanie hlasom a AI: Pred týmto už digitálni marketéri neutečú
Experti, ktorých oslovil portál PR Daily, sú zajedno: budúcnosť patrí hlasovému vyhľadávaniu, AI a automatizácii v marketingu. Aj keď je otázne, či sa hlasoví asistenti na trhu tak rýchlo presadia, prognózy hovoria, že v priebehu nasledujúcich 2 rokov bude viac ako 50% všetkých vyhľadávaní práve hlasom. Značky tiež čaká vývoj vlastných syntetických hlasov ako súčasť ich identity. A o výhodách AI v komunikácii už nik nepochybuje, keďže dokáže analyzovať text, obrázky či vytvárať nové dáta - ako je napríklad emócia, ktorú prežíval príjemca správy. A ak sa vo vašom okolí ešte polemizuje o tom, či je automatizácia nevyhnutné zlo, neostáva vám nič iné, len si aspoň s rešpektom prebehnúť tento text plný zaujímavých informácií a doporučení.