Wavemaker: TV kampane počas lockdownu, leta a očakávania do konca roka

Pandemický rok vyvolal zmeny v komunikácii, pričom neurýchlil len digitálnu transformáciu, ale ovplyvnil aj televízne kampane. Ako sa komunikácia v TV vyvíjala počas lockdownu a počas letnej uhorkovej sezóny? To sa dozviete z hĺbkovej analýzy Zuzany Lánghovej, TV špecialistky z agentúry Wavemaker Slovakia, ktorá odhaľuje, že v kľúčovom období klesli výdavky do reklamy na nápoje a hygienu − krásu (čo neznamená, že sme smädní a škaredí), ale aj to, že reklama v segmentoch telko, finančné služby a lieky − liečivá rástla (tiež neznamená, že sme komunikatívni, bohatí a zdraví). A aký bude vývoj do konca roka? To sa tiež dozviete z tohto na dáta bohatého blogu.

Foto: pixabay.com; Maria_Domnina