Welcome to Obecity: Nová kampaň proti epidémii obezity v USA mení uhly pohľadu
Obezita: To nie je to, čo jete, to je to, čím ste kŕmení. Takže za vlastnú obezitu ani nezodpovedáte. To oni. A kto sú oni, tí, čo z vás robia obéznych obyvateľov Obecity, je ukázané v kreslených spotoch. Keďže obezita je druhý najväčší zbytočný zabijak hneď po fajčení a v USA sa týka viac než tretiny obyvateľov (115 z 330 miliónov), treba s tým niečo vo verejnom záujme robiť. Ale zmení kampaň popri tom aj nastavenie verejnosti, ktorá obezitu stále vníma, ako výsledok zlého rozhodovania stravníkov? Integrovaná kampaň Welcome to Obecity, založená na zmene rámca vnímania obezity samotnými obéznymi aj ostatnými ľuďmi, je pekný pokus.
Obrázok: youtube.com; Pennington Biomedical | Razorfish, New York, USA.Click through to see the new Pennington Biomedical ad by @PublicisGroupe, United States: Welcome to Obecity, USA https://t.co/qYvECCgIE1 pic.twitter.com/bqbJHXYSUW
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) May 15, 2021