WFA: Ako reagujú značky po celom svete? COVID Compendium for Global Marketers

Užitočné informácie − kompendium pre všetkých marketérov na svete zverejnila ako otvorený zdroj Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA − World Federation of Advertisers) a komunitu marketérov naň upozornilo SZZV − Slovenské združenie pre značkové výrobky. Ako sa počas pandémie skokom rozšírili 4 piliere marketingu [4P − Product, Price, Place, Promotion] na 6P, alebo čo pán Philp Kotler nedomyslel? Značky zareagovali tak, že na prvé miesto sa dostali ľudia [People], lebo ľudia sú v tejto dobe naozaj prioritou č. 1, ide o život. Na druhé miesto poskočila reklama a keďže doba je taká vážna a ťažká, že sám ju nikto nezvládne, do marketingového zorného poľa pribudli aj partneri [Partners]. Nie, nejde o nudnú akademickú „kotlerovčinu“, ale o zbierku praktických príkladov z celého sveta ku všetkým, teda aj k dvom novým „P“ pilierom marketingu.