WTF marketing: Na trh prichádza horčicová zmzlina French’s

Dnes je možné vymyslieť, vyrobiť a predávať všetko na svete. A váš úspech spočíva len v tom, čo a ako sa odkomunikuje. To je prípad aj známej americkej potravinárskej značky French’s, ktorá v spolupráci Coolhaus Ice Cream uviedla na trh „Mustard Ice Cream“. Áno, čítate správne – horčicovú zmrzlinu... A aby toho nebolo málo, launch tejto zmrzliny odštartoval presne na Deň horčice (Mustard Day),ktorý pripadol na 3. augusta 2019 a je súčasťou kampane „Not from France“. French’s je totiž americká značka pomenovaná po jej zakladateľovi Robertovi Timothy Frenchovi, ktorý sa začiatkom 20. storočia preslávil známou horčicou do šalátov. Aj vás zaujímajú bližšie informácie z pozadia tohto bizarného produktového i marketingového počinu, pozrite si anotáciu s videom portáli ADWEEK.