YouTube HomeShow AWARDS: Kampaň roka podľa Ritsona je Sheba „4AM Stories“
Keď ľudia z Google zlomili Marka Ritsona, aby sa stal riadnym členom poroty súťaže HomeShow AWARDS, ešte netušil, že v kope komunikačného marazmu nájde aj výnimočný kúsok. A ním je YouTube kampaň značky krmiva pre mačky Sheba „4AM Stories“, ktorá majiteľom mačiek pomôže po tom, ako ich mačka zobudila kvôli žrádlu o 4 ráno, opäť zaspať. V stĺpčeku pre MW Mark napísal: „Skvelá diagnóza, inteligentný vhľad, šikovné používanie médií ..., majstrovská trieda v jednoduchom, ale vysoko efektívnom marketingu.“ A kampani udelil svoju vlastnú Grand Prix, ktorú súťaž HomeShow Awards vlastne ani nepozná.
Foto: www.marketingweek.com; @Sheba | AMV BBDO.@markritson celebrates @ShebaBrand's ‘4am Stories’ as a masterclass in simple, but highly effective marketing https://t.co/q3Rm9FVSM9 pic.twitter.com/3smTBDY3o1
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) December 13, 2021