Zabudnite na personalizáciu: Je nereálna a nefunguje. Riešením je kreativita
Čo je opdľa Vás najhorší nápad v marketingu? Každý marketér si tam niečo dosadí, ale Peter Weinberg, Global Head of Development a Jon Lombardo, Global Head Of Research, obaja z B2B Institute, na piedestál hlúposti vyzdvihli personalizáciu. Pointa − aby každá kreatívna správa riešila špecifické potreby jednotlivých spotrebiteľov je v praxi nerealizovateľná. Extrémna segmentácia odvádza marketérov od ozajstnej segmentácie a tiež zvyšuje náklady. Preto treba robiť také kreatívy, ktoré zarezonujú (v danom segmente spotrebiteľov).
What’s the worst idea in the marketing industry?
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) May 8, 2022
Everybody has their own answer to that question. For some, it’s brand purpose. For others, it’s short-termism. For us, the answer is clear: personalisation. - Peter Weinberg & Jon Lombardo on personalisation https://t.co/UW8MTr6ZHM
Foto: pixabay.com; @Rudy and Peter Skitterians