ZenithMedia: Aký bude reklamný trh v roku 2020?

Inzerenti si priplatia, publikum sa zmenšuje. Globálne výdavky na reklamu v roku 2020 vzrastú o 4,3%, pričom už prestáva platiť, že reklama najviac zasahuje ľudí prostredníctvom televízie. Vyplýva to z aktuálnej štúdie agentúry ZenithMedia „Advertising Expenditure Forecast“. Slovenská pobočka agentúry odhaduje celkový rast čistých reklamných výdavkov na našom trhu v budúcom roku o 2 až 2,5% a očakáva, že oproti minulému roku trochu spomalí rast televízneho trhu, niekde na úroveň okolo 3%. Celkový rast trhu bude teda primárne ťahaný rastom onlineu, ktorý agentúra medziročne odhaduje na 7%. Ak sa potrebujete zorientovať v mediálnom a reklamnom svete v roku 2020 doma i vo svete, tento článok vám v tom za 5 minút pomôže.