Ženy v reklame: Dievčatá v agentúrach si občas poplačú. To je OK
Diana založila v Miami v roku 1996 svoju reklamnú agentúru 3rd Eye (predtým VS/Brooks) pre zdravie a wellness po prečítaní knihy Seducing the Boys Club od Niny DiSesovej. Dnes, na základe skúseností hovorí: „Matky, manželky, dcéry, sestry, všetci potrebujú pracovné prostredie, ktoré im umožní spojiť ženské a mužské bez toho, aby úplne vyhoreli, alebo sa úplne zbláznili.“ Preto je v poriadku, ak si niekedy v bezpečnom prostredí hoci aj poplačú. Agentúry čaká ešte pri odstraňovaní rodových stereotypov a vytváraní bezpečného prostredia pre ženy na pracoviskách dlhá cesta, ale tí, čo chcú vykročiť lepším smerom, si môžu pozrieť blog na portáli Muse by Clio.
Foto: musebycl.io.Girls Do Cry. And Guess What? That's OK https://t.co/2KwirRQk4x @MusebyClio pic.twitter.com/bDbWvvLIpL
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) October 22, 2022