Zimná olympiáda: Event plný digitálu
Média a značky testovali na zimnej olympiáde v PyeongChangu doteraz nevídané spôsoby distribúcie obsahu. Návštevníci si mohli vychutnať to najlepšie z digitálu: AR, podcast, messaging apps, Snapchat shows, voice devices, Uber Rides...
Samsung, NBC, či ďalšie technologické firmy opreteky testovali VR, lebo dnes ozaj nik nevie, kde sa vynorí príležitosť pre média či značky.
How Samsung, NBC and more are bringing the #Olympics to life in virtual reality: https://t.co/HTW05xlpOd pic.twitter.com/pcMXMNBNUD
— Adweek (@Adweek) February 23, 2018
Globálne značky ovládli aj off-line, akoby novým olympijským mottom bolo: ‘Vyhráva pútavejší.‘ McDonalds’s prišiel s pop-up reštauráciou v tvare hamburgeru, pohára sódy a hranolčekov. Coca Cola, najstarší sponzor od r. 1928, vytvorila najviac touch-pointov - budovu univerzity v Soule premenila na nápojový automat a vymyslela aktivity pre rodiny, či foto kútiky a darčekové automaty.