Zlatá pecka 2018 v Prahe: 11 peciek pre slovenské agentúry
Zlatá pecka je súťaž kreativity v reklame, ktorú organizuje AČRA MK v Prahe. Naše agentúry s minuloročnými prácami získali 26 z 51 shortlistov a 11 z 20 Zlatých peciek, teda o jednu viac, ako vlani. Ak si chcete pozrieť víťazné práce, choďte na stránku súťaže. A ak ste zvedaví, ktoré naše agentúry bodovali a ako sa tým pochválili, čítajte ďalej.
Zaraguza získala 3 ocenenia za práce Knihy, ktoré nepustíte z rúk (Inzerát; Lindeni), Social Phone (Firemná prezentácia; Zaraguza), Tajomstvo pravého kávičkára (Internetové reklamné formáty; Baliarne obchodu, a.s. Poprad) a jeden shortlist za prácu Gamer Rudko (Internetové reklamné formáty; Orange Slovensko),
THIS IS LOCCO získalo 2 ocenenia za práce House of DaVinci launch (Internetové reklamné formáty; House of DaVinci), Mreža vs. Mriežka (Inzerát; Nadácia otvorenej spoločnosti) a 3 shortlisty za práce Binarbie (Multimediálna a internetová prezentácia; Aj ty v IT), Mreža vs. Mriežka (Multimediálna a internetová prezentácia; Nadácia otvorenej spoločnosti) a Rozprávkari (Internetové reklamné formáty; Rozprávkari),
rovnako obstála aj Istropolitana Advertising, ktorá získala 2 ocenenia za práce Moje dieťa − PR (Iné; Magna), Vianočný vizuál (Inzerát; Citroën) a 3 shortlisty za práce RAW Saška (Internetové reklamné formáty; Prvý plán), SND Dráma (Inzerát; Peugeot) a Stories, ktoré nesmú zmiznúť (Internetové reklamné formáty; Petit Press, SME),
Effectivity má jednu pecku za prácu Olejové jazero (Plagát; EKOTOPFILM/ENVIROFILM) a shortlist za rovnakú prácu v kategórii TV spot
a Respect APP získal tiež jednu pecku za prácu Jeden svet o slobode (Plagát; Medzinárodný festival dokumentárnych filmov Jeden svet) a jeden shortlist za prácu Rodičovská kontrola (Rozhlasový spot; Centrum.sk).
Ďalšie agentúry sa s peckami (ešte) nepochválili. Bodovali:
Wiktor Leo Burnett má Zlatú pecku za TV spot Turizmus 1973 (Heineken Slovensko - Zlatý Bažant) a dva shortlisty za TV spot Fantomas (Poštová Banka) a multimediálnu a internetovú prezentáciu Hurbanovský centimeter (Heineken Slovensko - Zlatý Bažant),
MUW Saatchi & Saatchi získal pecku za kampaň ÁNO (Iné; Slovak Telekom)
CORE 4 má shortlist za citylight Viva ulica 2 (Slovenská sporiteľňa),
digita.sk má tiež jeden shortlist za multimediálnu a internetová prezentáciu Sneakdata od Easy (Slovak Telekom),
MADE BY VACULIK má shortlist za kampaň Objavte Slobodu (Tatra banka),
ako aj Apple Pie za online spot Oriflame - som krásna, keď som šťastná (Oriflame Slovensko).