Zlatá pecka 2018 v Prahe: 11 peciek pre slovenské agentúry

Zlatá pecka je súťaž kreativity v reklame, ktorú organizuje AČRA MK v Prahe. Naše agentúry s minuloročnými prácami získali 26 z 51 shortlistov a 11 z 20 Zlatých peciek, teda o jednu viac, ako vlani. Ak si chcete pozrieť víťazné práce, choďte na stránku súťaže. A ak ste zvedaví, ktoré naše agentúry bodovali a ako sa tým pochválili, čítajte ďalej.

Zaraguza získala 3 ocenenia za práce Knihy, ktoré nepustíte z rúk (Inzerát; Lindeni), Social Phone (Firemná prezentácia; Zaraguza), Tajomstvo pravého kávičkára (Internetové reklamné formáty; Baliarne obchodu, a.s. Poprad) a jeden shortlist za prácu Gamer Rudko (Internetové reklamné formáty; Orange Slovensko),

THIS IS LOCCO získalo 2 ocenenia za práce House of DaVinci launch (Internetové reklamné formáty; House of DaVinci), Mreža vs. Mriežka (Inzerát; Nadácia otvorenej spoločnosti) a 3 shortlisty za práce Binarbie (Multimediálna a internetová prezentácia; Aj ty v IT), Mreža vs. Mriežka (Multimediálna a internetová prezentácia; Nadácia otvorenej spoločnosti) a Rozprávkari (Internetové reklamné formáty; Rozprávkari),

rovnako obstála aj Istropolitana Advertising, ktorá získala 2 ocenenia za práce Moje dieťa − PR (Iné; Magna), Vianočný vizuál (Inzerát; Citroën) a 3 shortlisty za práce RAW Saška (Internetové reklamné formáty; Prvý plán), SND Dráma (Inzerát; Peugeot) a Stories, ktoré nesmú zmiznúť (Internetové reklamné formáty; Petit Press, SME),

Effectivity má jednu pecku za prácu Olejové jazero (Plagát; EKOTOPFILM/ENVIROFILM) a shortlist za rovnakú prácu v kategórii TV spot

a Respect APP získal tiež jednu pecku za prácu Jeden svet o slobode (Plagát; Medzinárodný festival dokumentárnych filmov Jeden svet) a jeden shortlist za prácu Rodičovská kontrola (Rozhlasový spot; Centrum.sk).

Ďalšie agentúry sa s peckami (ešte) nepochválili. Bodovali:

Wiktor Leo Burnett má Zlatú pecku za TV spot Turizmus 1973 (Heineken Slovensko - Zlatý Bažant) a dva shortlisty za TV spot Fantomas (Poštová Banka) a multimediálnu a internetovú prezentáciu Hurbanovský centimeter (Heineken Slovensko - Zlatý Bažant),

MUW Saatchi & Saatchi získal pecku za kampaň ÁNO (Iné; Slovak Telekom)

CORE 4 má shortlist za citylight Viva ulica 2 (Slovenská sporiteľňa),

digita.sk má tiež jeden shortlist za multimediálnu a internetová prezentáciu Sneakdata od Easy (Slovak Telekom),

MADE BY VACULIK má shortlist za kampaň Objavte Slobodu (Tatra banka),

ako aj Apple Pie za online spot Oriflame - som krásna, keď som šťastná (Oriflame Slovensko).