Zľavy: skvelý ťah alebo cesta do pekiel?
ZĽAVY. Slovo, ktoré tak dobre znie a je priam magnetom na zákazníkov. Čím vyššia zľava, tým väčší ošiaľ, tým skôr nakúpia. A všade tam, kde sú ľudia, ktorí sa idú zblázniť za nižšími cenami, býva vždy aj hromada marketérov, ktorí na túto hru skočia. Keď už nikdy inokedy, tak aspoň teraz, okolo Black Friday. A práve to je aj dôvod, pre ktorý vám dnes píše Filip tento newsletter. Aby ste mali na jednom mieste spísané, aký katastrofický vplyv na všetko, čo robíte, dokážu mať… Pokojne aj potopiť vašu značku. Uložte si tento e-mail a vytiahnite, keď sa najbližšie nebudú plniť čísla a nejaký guru vo firme navrhne skvelý nápad, ako tie čísla dobehnúť („Dajme veľký výpredaj -50 %“).
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)