Zlo v reklame: 3 príklady, ako ho využiť pre dobro a lepší svet

Ľudia sú zvyknutí na všetky formy zla a nešťastia zo správ. Ale keď sa zlo dostáva do reklám, problém môže byť väčší a ľudstvo horšie, ako sa zdá. Vtedy si chcete odpľuť a urobiť všetko pre to, aby svet bol lepší, čo mimochodom znamená aj to, že tieto reklamy boli urobené dobre:

Čo povedať, keď reklama neziskovky Sandy Hook Promise, ktorá prichádza s drsnou kampaňou s cieľom zastaviť násilie a streľbu na školách v štátoch, je nominovaná na The Drum Chip Shop Awards US ako Best video?

Reč celkom stratíte pri pohľade na turistov v Južnej Afrike, ktorí strieľajú akože divokých levov chovaných v zajatí, na čo upozorňuje Born Free Foundation.

A na záver, keď už nemáte slov, postupne utícha aj spev detí, ktoré umierajú od hladu so zdanlivo cynickým podtitulom „Coming Soon“. United Nations World Food Programme (WFP) v spolupráci s globálnou asociáciou kinoreklamy spustila v kinách kampaň „Feed our Future“, ktorá vyvolala nárast stiahnutí appky na zdieľanie darov o 38%.