Značka Burger King v novej reklame ukázala, ako sa robí post-korona marketing
Kto bol počas korony na očiach, môže teraz vyraziť plnou parou vpred − sebavedomo a drzo. Značka Burger King k tomu pridala aj vtip, všade, kde sa len dá, aj v postihnutom Francúzsku či Taliansku. Upozorňuje, že je zodpovedná. Na jednej strane si drží predpísaný odstup od konkurentov a na strane druhej, pomáha dodržiavať sociálny odstup medzi ľuďmi navzájom aj tým, že zaradil do ponuky Whopper s trojitou dávkou cibule:)
Learn about the latest @burgerkingFR ad by Buzzman, France: Especially if he has a red nose https://t.co/8EejebYvvA pic.twitter.com/MmP32hkzz4
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) May 21, 2020
#socialdistancing crown by @BurgerKing pic.twitter.com/BkqNk1exC0
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) May 22, 2020
Take a look at the latest @BurgerKing ad by @WunThompson, Italy: The Social Distancing Whopper https://t.co/RmnOpw6pOn pic.twitter.com/OxtClWxAHj
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) May 21, 2020
Foto v koláži na titulke: Ads of The World, Burger King.