Značka Cadbury uviedla novú kampaň "Donate Your Words" so storočným seniorom

Jeden zo súčasných marketingových trendov hovorí o pomáhaní komunitám, teda o hľadaní sekundárnych úžitkov, okrem tých základných − produktových. Ponúkame pekný príklad z Británie: Spoločnosť Cadbury, výrobca cukroviniek, už vlani otvorila tému osamelosti seniorov a vyzvala ľudí do boja proti nej − konverzáciou. Tento rok to ale v kampani The Originals otočila a dala do centra pozornosti príbehy seniorov s bohatými životnými skúsenosťami. Hovorí nám, že to my prichádzame o svoje príbehy, slová a múdrosť, lebo ich od nich nečerpáme, keď sa na ne nepýtame. V podcastoch, ktoré pripravuje storočný kapitán Sir Tom Moore, učí, ako sa ich na to treba pýtať, ako ísť za hranicu funkčnej konverzácie typu „Ako sa máš?“ Ľudia sa tak dozvedajú príbehy od toho, aké je to pobozkať rockovú hviezdu až po to, aké je to, keď človek 50 rokov života zasvätí boju proti klimatickým zmenám.

Foto: www.thedrum.com