Značka Diesel a „For Successfull Living“ s hodinkami. WTF?
Hoci značka Diesel doteraz vedela upútať štýlovými reklamami a oblečením, nedokázala pomôcť svojim zákazníkom prekonávať prekážky v ich každodennom zhone za úspechom a uznaním. Preto sa teraz posúva do TECH segmentu, rozširuje produktový rad a uvádza na trh nové inteligentné hodinky. Aj keď je zámer v súlade s postkorona trendom − pomáhať ľuďom a komunitám v ich živote − v nových reklamách Teleport, Superspeed a Telekinesis ukazuje len imaginárne čary ako cestu k úspechu. Tieto sa snažia trochu starosvetsky naplniť ikonické vyhlásenie značky „For successfull living“ a ak k tomu vezmeme do úvahy aj zlaté pravidlo marketingu a reklamy − „Odlíš sa, alebo zomri!“, tak nie je jasné, či sa Diesel týmito krokmi nechystá náhodou spáchať rituálne harakiri. Veď teleporting s hodinkami komunikovala značka Apple už takmer presne pred dvoma rokmi:)
Foto: youtube.com; DIESELTake a closer look at the Diesel ad by @PublicisGroupe, Italy: Teleport, Superspeed, Telekinesis https://t.co/STraB2cYsd pic.twitter.com/Grhp7nRntd
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) September 8, 2020