Značky si môžu v Číne „najať“ virtuálneho influencera len za 14K USD na rok
Haluz? Nie. Ak zvažujete komunikáciu s publikom cez virtuálneho influencera, tak si ho môžete teraz najať v Číne – virtuálne osoby zlacneli. Keďže 45% zadávateľov v prieskume spoločnosti Kantar uviedlo, že by mohli spojiť značku s virtuálnym influencerom, nie je táto informácia až tak na zahodenie. Navyše náklady na virtuálneho influencera môžu byť nižšie, ako na toho reálneho. No a v najbližších rokoch v komunikácii sa očakáva 50% rast využitia virtuálnych osôb.
Vizuál: pixabay.com; @ Dave_M.Combine virtual people with the smarts of what #ChatGPT will evolve into, and the next Age is really here:@CNBC: It costs about 100,000 yuan ($14,300) a year for a three-dimensional virtual person, and 20,000 yuan for a two-dimensional one. https://t.co/R6xhKp3zQh pic.twitter.com/atDXtxuXy3
— Roger Dooley (@rogerdooley) January 2, 2023