17 najlepších značiek, ktoré prijali Reese Witherspoon's 2020 Challenge Meme
Poznáte tieto „challenges“: Niekto niečo vymyslí, dá to na sociálne siete a vyzve ostatných, aby sa opakovali. A ti sa opakujú, niektorí len tak, ale niektorí aj kreatívne. No a takúto výzvu nedávno na sociálnych sieťach zverejnila aj známa filmová „blondýnka“ Reese Witherspoon, ktorá sa stala okamžite hitom internetu. Jej pointou je koláž „selfíčiek“, ktoré vyjadrujú jej pocity z pandémie, ohrozenej ekonomiky, rasovej diskriminácie či verejných nepokojov v tomto roku. Na Instagrame zverejnila 9 fotiek, ktoré reprezentujú vývoj jej nálady od januára do septembra – v januári sa Reese ešte usmievala, v apríli ju to prešlo a trvá to až dodnes. A keďže sa jej pravdepodobne podarilo vystihnúť náladu v celej spoločnosti, o nasledovateľov nebola núdza. A to nielen z radov celebrít, ale aj značiek. Pozrite si na portáli Ad Age, ako sa podarilo 17 známym značkám ako Budweiser, Kit Kat, Netflix, M&M’s, KFC a ďalším, zakomunikovať aj takýmto spôsobom. Za nás – značka Budweiser to spravila uveriteľne dobre:)
Budweiser, American Girl, Netflix and Dell are among the major brands sharing their bleak depictions of the year #2020Challenge https://t.co/D9YE4gCnIr
— Ad Age (@adage) August 11, 2020