5 dôvodov, prečo by B2B marketéri mali vsadiť na „The Big Long“
Viete, že tie B2B značky, ktoré investujú najmenej 50% rozpočtu do dlhodobého budovania značky, dosiahnu najlepšie finančné výnosy z hľadiska rastu podielu na trhu, ziskovosti a výnosov? Ukázal to prieskum, ktorý nerobili nikto iní, ako Les Binet a Peter Field. Vyplýva z neho aj to, že dlhodobé ciele potrebujú dlhší čas, trpezlivosť a konzistenciu, pričom odmenou bude rast krátkodobého aj dlhodobého predaja, zníženie cenovej citlivosti, prílev talentov hľadajúcich zamestnanie, ale aj možnosť otvárať dvere do iných produktových kategórií.Viac na portáli MW.
Ilustrácia: www.marketingweek.comMost B2B marketers are focused on the bottom of the funnel. Investment in brand, however, will ultimately create far more value for your business.https://t.co/5ZOFl64kti
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) January 9, 2021