Adobe AI čistí videá, Snapchat aj Instagram má ďalšie AR fotoefekty
Technológie takmer denne prinášajú nové možnosti komunikácie so spotrebiteľmi, ktoré sú užitočné pri vytváraní obsahu. Pozrite si aktuálny technický mix nástrojov, ktoré umožňujú efektívnu úpravu videí a fotiek:
Máte vo videu niečo navyše, ľudí, objekty, čokoľvek, čo kazí dojem? Adobe prichádza s novým Adobe After efektom vďaka Adobe Sensei machine learning, a to, čo doteraz robil len Photoshop s fotkami, už urobíte aj s videami − zbavíte ich ľahko a rýchlo všetkých rušivých objektov,
Po neustále sa rozširujúom Lens Studiu prichádza Snapchat s funkciou Landmarkers, ktorá umožní dotvárať významné svetové pamiatky a pri využívaní prvkov AR začína spolupracovať s poprednými značkami ako Nike
a nezaháľa ani Instagram, ktorý pracuje na nových efektoch AR Effects Previewing UI s novým užívateľským rozhraním vybaveným novými „butoňmi“ Try It, Share a Save, ktoré umožnia skúšať a ukladať efekty.