Agentúra Grayling zastreší PR projektu #PelargoniumforEurope v 4 krajinách EÚ

Niekedy by sa človek ani nenazdal, čo všetko môže získať komunikačnú podporu v rámci EÚ. Pestovatelia pelargónií (muškátov) odštartovali marketingovú iniciatívu #PelargoniumforEurope v 22 krajinách EÚ ešte v roku 2016 a teraz chcú, aby ľudia začali ešte vo väčšej miere pestovať v hrantíkoch umiestnených na balkónoch, okenných parapetoch a dvoroch muškáty, ktoré sú vhodné aj pre kvetomilky a kvetomilov začiatočníkov. Klasické PR k projektu bude na Slovensku, v Čechách, Rumunsku a Bulharsku zabezpečovať agentúra Grayling. Projekt je to milý, a nie je zaujímavý nielen z pohľadu vytvárania predmostia pre vertikálne záhrady, ale aj z hľadiska biznis modelu, ako možno „nafúknuť“ trh, samozrejme za predpokladu, že ľudia zmenia zvyky a začnú vo väčšej miere pestovať nenáročné muškáty.

Foto: www.pelargoniumforeurope.com.