Ako Byron Sharp a Les Binet odhalili kritickú chybu marketingu

Dobrá otázka pre klientov aj agentúry znie: „Ako nákupné správanie ovplyvňuje marketingovú stratégiu?“ Nuž v dnešnej dobe marketéri hľadajú nástroje a metódy, ktoré zabezpečia rast značky, firmy. Popritom vyvíjajú úsilie, aby analyzovali nákupné správanie ľudí a využívali základné princípy marketingu tak isto, ako celá okolitá marketingová branža... A do tohto prišiel Byron Sharp a Les Binet, ktorí ukázali, že základné Paretovo pravidlo 20/80, ktorého sa marketéri držali, nefunguje. A čo vy, držali ste sa ho tak, ako Philip Kotler, ktorý na ňom postavil celú svoju kariéru? Takže zmena. Teraz sa už netreba sústrediť len na tvrdé jadro spotrebiteľov vašej značky, ale „popostrkovať“ k nákupu aj bežne zanedbávaných príležitostných spotrebiteľov a zvyšovať aj ich frekvenciu nákupu. Prečítajte si skvelú kompiláciu argumentov a dôsledkov z blogu Marka Cichona, ktorý zverejnil Mediář. Oplatí sa, je to aj o tvorbe budúcich stratégií pre vás aj vašich klinetov.