Ako dosiahnúť úspešný buzz o značke? 3 príklady za všetky
Jeden z najlepších spôsobov je efektívne a kreatívne využitie sociálnych médií. Niekedy je však zbytočné hľadať nové cesty, stačí, keď si pozriete, ako dokázali sociálne platformy využiť niektoré značky pre efektívny buzz-worthing.
SocialMediaToday vybral 3 príklady, z ktorých sa dá naozaj veľa naučiť. Predstaví vám, ako nová kozmetická značka NARS kreatívne využila 24 hodinový expiračný princíp Snapchat-u na teasing svojich kolekcii a každodenný buzz-worthing, ako organizácia Worldwide Breast Cancer použila ‚clever hashtag‘ na efektívnejšie získanie pozornosti pri kampani #KnowYourLemons a nakoniec, ako značka kuracích nugetov Wendy’s vďaka kreatívnemu využitiu socialnej siete Twitter dosiahla neuveriteľne lacnú a obrovskú publicitu. Pozrite si tieto 3 inšpiratívne a úspešné kampane a neoľutujete.