Ako General Motors redizajnuje logo a spúšťa kampaň na omladenie značky
Doba aj autá sa radikálne menia, preto sú potrebné výrazné zmeny a zjednodušenia v komunikácii. Všetko kvôli presunu života do online. Tesne po redizajne loga značky Burger King (informoval aj MARKETER!S), začína rok redizajnom loga ďalší gigant − General Motors (GM). Oficiálnym dôvodom je omladenie značky, ale predpokladáme, že skutočným cieľom GM je zefektívnenie online komunikácie. Tento krok GM odštartoval aj inovatívnou reklamou Generation E, v ktorej auto neukazuje, ale vy ho tam aj tak uvidíte.
GM unveils new 2021 logo https://t.co/8GK9HY6exP #GM #logo #branding #design #identity pic.twitter.com/LXT9s0T6hf
— Graphic Design Forum (@GraphicDesignF) January 11, 2021
Foto: youtube.com; GMWatch the new General Motors ad: Generation E https://t.co/CAp0NEk6oM ⚡️ #electriccars pic.twitter.com/pN4OfBZaNm
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) January 11, 2021