Ako lepšie predávať: 19 techník na úspešné uzatvorenie objednávky
Sledovanie nákupnej cesty zákazníkov je dnes samozrejmosťou. V celom procese sú dva najdôležitejšie momenty - jej začiatok a stav, ktorým táto cesta skončí. Keďže otvorené konce nikto nemá rád, je fajn, keď budete venovať časť energie na ukončenie tejto púte vašich potenciálnych zákazníkov. A aby ste zvýšili pravdepodobnosť úspešného uzavretia obchodu, portál ClickFunnels prináša celú škálu techník, ktoré vám v tom pomôžu. Zaujímavé sú najmä preto, lebo vychádzajú zo situácií ak − potom. Lebo na každý stav procesu rozhodovania o nákupe existuje optimálny spôsob komunikácie, ktorý vedie k dokončeniu objednávky.
Foto: pixabay.com; Andreas BreitlingSo we’ve compiled a list of 19 proven and tried sales closing techniques for you. From Now or Never Close to Needs Close, sales reps will be able to sign off deals in any selling situation.
— ClickFunnels (@clickfunnels) January 7, 2021
Read it here ? https://t.co/9rsEuQZ3Fr