Ako pivovar Funky Budha využil AR a lokálne vysielanie počas Super Bowl
Floridský pivovar Funky Buddha chcel uviesť novú regionálnu značku seltzerov, ale nemal dosť veľký budget na celoštátne odvysielanie spotu počas Super Bowl. Ani by to nedávalo zmysel. A tak stavil na online kampaň cez sociálne siete, ktorú odštartoval lokálnym vysielaním spotu na Floride. A pomocou AR technológie ponúkol ľuďom zábavný menič tvárí, ktorý im pomôže dostať sa do „funktastic funkiverse“. Inak seltzer sa vyrába kvasením trstinového cukru a po prekvasení má málo kalórií a asi 5% alkoholu.
Foto: youtube.com; Funky Buddha Brewery.Funky Buddha Brewery has a regional #SuperBowl spot airing in its home state and a nationally available Snapchat augmented reality lens to promote its Premium Hard Seltzer. https://t.co/9qLOgYcrtC
— Adweek (@Adweek) February 3, 2021