Ako sa stať špičkou v PERFORMANCE marketingu? Tu je recept od Visibility!

Minulý rok zobrali prvenstvo v kategórii PERFORMANCE v rebríčku Digitálna agentúra roka (DAR). Teraz otvárajú kuchyňu a ukazujú, aké ingrediencie miešajú, aby z výkonu klientov vyťažili maximum.

„Je to ako recept – bez týchto troch vecí to nejde,“ hovorí Matúš Lovás, Managing Director agentúry Visibility.

3 ingrediencie, ktoré podľa Visibility rozhodujú

Výsledky, výsledky, výsledky. Všetko sa točí okolo jedného – priniesť klientovi reálne čísla, ktoré majú ekonomický zmysel. Bez tohto nie je performance marketing performance marketingom.

Ľudia, čo tomu rozumejú. Nástroje má dnes každý. Rozdiel robí tím špecialistov, ktorí vedia dáta čítať, vyhodnocovať a otočiť ich na rast.

Chuť skúšať nové veci. To, čo fungovalo včera, nemusí fungovať zajtra. Experimentovanie, nové prístupy a odvaha inovovať sú podľa Visibility motorom dlhodobého úspechu.

Ocenenie ako pečiatka kvality

Víťazstvo v kategórii PERFORMANCE neberú ako medailu do vitríny, ale ako potvrdenie, že to, čo robia, funguje. „Je to ocenenie našej každodennej práce a skúseností. Pre klientov je to signál, že majú partnera, ktorý vie dodať výsledky,“ dodáva Lovás.

Nových víťazov rebríčkov DAR a DEA spoznáme už 20. novembra 2025 na afterparty Digitálna agentúra roka v bratislavskej Starej tržnici v rámci konferencie MARKETING RULEZZ 2025.