Ako vytvoriť emocionálnu väzbu medzi spotrebiteľom a značkou?
Z rozsiahlej štúdie spoločnosti Molista, ktorá merala správanie milión užívateľov na tisíckach weboch, vyplýva, že emocionálne motivátory značiek vytvárajú najsilnejšie väzby so spotrebiteľmi. Dnešní ľudia chcú vyčnievať z radu a značky im môžu dať jedinečnú spoločenskú identitu. Ľudia chcú mať pocit slobody, chcú chrániť životné prostredie, alebo prinášať do života spolupatričnosť, či vzrušenie a značky im to všetko môžu dať.
Prečítajte si celý článok a navyše zistíte aj to, že emocionálne prepojený zákazník je viac, ako spokojný zákazník. Teda, ak chcete mať lojálnych, aktívnych, angažovaných a cenovo necitlivých klientov. Spokojnosť zákazníka sa potom pre vás stane východiskom pre budovanie hlbšej emocionálnej väzby.