Ako značka Jeep kreatívne adaptovala starý spot na novú situáciu
Veľmi jednoducho. Stačila len malá zmena pointy v copytexte. Máte špičkový spot, ktorý sa nehodí do dnešnej doby? Naozaj sa nehodí? Pri adaptácii na súčasnú dobu vás môže inšpirovať úspešná kampaň, ktorú značka Jeep spustila počas tohtoročného Superbowlu. Herec Bill Muray sa v nej cítil každý deň rovnako. Teraz do reklamy pribudlo pár výrokov a hashtag #StayOffTheRoad, ktorý sa líši od pandemického #StayHome. Milý, citlivý, a pritom vtipný posun.
Look familiar? Jeep saw consumers comparing sheltering in place to Groundhog Day because it’s hard to tell what day it is anymore. The brand reached out to Bill Murray yet again, who is much easier to find these days because he’s at home too. https://t.co/iz2G3Ntlmf
— Adweek (@Adweek) April 11, 2020