Brand Equity Marketing: Akú „hodnotu“ má vaša značka?
Pojem Brand Equity nevyjadruje ani tak o hodnotu značky vyjadrenú peniazmi, ako skôr jej kapitálovú hodnotu vyjadrenú jej percepciou či vnímaním medzi spotrebiteľmi. A viete, čo je to Social Brand Equity? Okrem toho, že je to dôsledok našej digitálnej doby, je to vyjadrenie takých hodnôt či aktív značky, ktoré prezentujú či komunikujú samotní spotrebitelia online. A keďže žiadna značka si dnes nemôže dovoliť byť ľahostajná k tomu, aký má „online imidž“, meranie Social Brand Equity sa stáva dôležitou súčasťou jej strategického manažmentu a budovania. Pekný blog z portálu SMT hovorí o 4 základných pilieroch, ktoré tvoria Social Brand Equity - Awareness, Desirebility, Proximity a Relevance. Pozrite si ich štruktúru, postupy a spôsoby ako ich merať a aj to najdôležitejšie, čo to pre vašu značku na konci dňa môže znamenať.
Some interesting notes on measuring your digital brand equity, and why its important (via @joeei) #digitalmarketing https://t.co/dQdbuvTIEh
— Social Media Today (@socialmedia2day) April 23, 2019