Brand Marketing: 7 značiek so silným hlasom. Čo sa od nich môžeme naučiť?
Tak si na úvod zhrňme dôležité aktuálne východiská: Budovanie autentickej značky je o čulej hodnotovej komunikácii. Preto komunikujte! Komunikujte nestále, ale teraz zmeňte tón komunikácie. Dnes totiž rozhoduje, ako výrazne je značky „počuť“ na sociálnych sieťach. A ak hľadáte inšpirácie alebo rozumy v príkladoch dobrej praxe, možno ich nájdete v staršom blogu, na ktorý komunitu marketérov upozornila Meera Kothand. V jeho druhej časti sú príklady komplexnej komunikácie 7 amerických značiek, čo ale nevadí, lebo ide naozaj o poučné konzistentné príklady budovania dôvery, autority a jedinečnej osobnosti značky.
Need help with #branding? Learn from these 7 successful brands that @PointVisible suggested on @Inkbotdesign and create a strong #brandvoice. https://t.co/blXmYsCYpb pic.twitter.com/j1ziwDVZJ3
— Meera (@MeeraKothand) April 30, 2020