Brand Purpose: Zašiel Dove v boji proti toxickej kráse priďaleko?

Značka Dove pokračuje v boji proti toxickej kráse. Tentokrát bol insightom výskum, v ktorom 7 z 10 mladých ľudí vo veku 10-17 rokov uviedlo, že videli online obsah podporujúci chudnutie, pričom a viacerí z nich pociťujú pri tom úzkosť. Dove spote Cost of Beauty rozvíja príbeh anorektičky Mary a na jeho konci vyzýva ľudí, aby podpísali petíciu za bezpečnejšie prostredie na sociálnych médiách a ochranu duševného zdravia mladých ľudí.

Je jedno, či bojujete proti celosvetovému zlu alebo proti takému, ktoré sa týka iba určitej skupiny ľudí, jedného človeka alebo „len“ malej konkrétnej lokality. Zlo bude stále zlom. Neexistuje väčšie ani menšie zlo, iba zlo. Ak máte zmysluplný brand purpose a myslíte to s pomocou vážne, a navyše chcete byť aj uveriteľne zodpovední, musíte niekedy konať aj politicky, aj radikálne.

Foto: youtube.com; Dove US | Ogilvy