Branžová ročenka vyjde už v novembri

A premiéru bude mať priamo na konferencii Marketing RULEZZ 2024! Už ôsme vydanie ročenky MARKETING & DIGITAL AGENCIES prinesie kľúčové témy, ktoré v tomto roku hýbali a hýbu slovenskou marketingovou a komunikačnou branžou. A to vrátane exkluzívnych rozhovorov so Sorinom Patilinet, Senior Director of Marketing Effectiveness z Mars Inc., Colinom O‘Toole, Marketing Director Czech, Slovak & Hungary z Mondelēz International či Galenom Knowles, Branded Content Producer z WZRD Media - ako keynote spíkrami na konferencii Marketing RULEZZ 2024.

Nové komunikačné trendy v online a digitále, vrátane využitia AI, dát či ďalších digitálnych inovácií pri budovaní značiek vo svetle efektívneho marketingu, ako aj ďalšie analýzy trhu či exkluzívne prieskumy, TOP CAS STUDIES či rebríček Digitálna agentúra roka 2024 vrátane noviniek z dielní IAB Slovakia, ADMA či APRSR - to všetko v súlade s claimom: Riding the WAVES! A samozrejme „ultimate“ prehľad 100+ aktívnych marketingových digitálnych agentúr na Slovensku – to všetko v nej nájdete. Ak vás zaujíma ročenka z minulého roku, pozrite si ju TU

Ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2024 bude bezplatne distribuovaná offline a online TOP marketingovým klientom a agentúram na Slovensku, ako aj prostredníctvom portálu MARKETERIS.sk a samozrejme - tiež všetkým účastníkom najväčšej marketingovej konferencie Marketing RULEZZ 2024

A nezabudnite! Opäť je tu ponuka, že zápisom do ročenky v plnom formáte získate jeden lístok na Voľné sedenie alebo firemný livestram na najväčšiu marketingovú konferenciu Marketing RULEZZ ZDARMA!