Brightminds blog: Brand safety a výkonnosť online kampaní
Nech sa deje, čo sa deje, mozog má vždy pravdu. Ukazuje sa, že ho veľmi ovplyvňuje prostredie, ktoré výrazne mení spôsob, akým reaguje na podnety, teda aj na reklamu. Brand Safety hovorí o komunikačnom priestore značky, ktoré môže byť priaznivé aj nepriaznivé. Ak ste v spoločnosti hlučných ľudí s vulgárnym slovníkom, ste aj vy, aj vaša reklama okolím vnímaní inak, ako keď budete vy, aj vaša reklama v spoločnosti priateľských ľudí s rešpektujúcou komunikáciou. V blogu Michala Hroša, člena tímu na Client Leadership v Mindshare Slovakia sa dočítate, ako toto prednastavenie mozgu prostredím mení efektivitu komunikácie značky a dokonca aj engagement. Už sa nebude diviť, prečo veľkí zadávatelia začali už dávnejšie tlačiť na spoločnosti prevádzkujúce sociálne siete, aby odstránili z platforiem agresivitu, hrubosť, hoaxy a fejky, teda všetko, čo je za hranicou morálnej gramatiky mozgu. Mení to totiž jeho reakcie a to kazí biznis.