BrightMinds blog: O Facebooku a o tom, ako sa mu tento rok veľmi nedarilo

To, že pre Facebook bol rok 2018 s prívlastkom „problémový“, nepochybuje z digitálnej branže takmer nikto. Pri tejto príležitosti sa Marianovi Jaslovskému podaril pekný informačný počin – zmapoval a zhodnotil všetky „faily“ ktoré Facebook stretli v tomto roku – od zbabraného testu s prieskumníkom, kauzy s CA, zhoršenie ekonomických výhľadov až po časté technické poruchy či výpadky. A pokiaľ ste mali možnosť vidieť prezentáciu Filip Struhárika z Denníka N na Digital RULEZZ 2018 na tému Facebook, po prečítaní tohto blogu budete mať úplný a plastický obraz všetkého, z čoho Mark Zuckerberg v tomto roku rozhodne nemôže byť nadšený. Pekne to vyjadril aj jeden zo šéfov domácej digitálnej agentúry na moju otázku, ako to na tom Facebooku funguje: „To nikto nevie“.